Od czwartku – 4 listopada w jednym z największych centrów handlowych w Polsce – Silesia City Center w nowym sklepie Kaufland klienci będą mogli zaopatrywać się w produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku. Z okazji otwarcia sieć przygotowała dla nich specjalną ofertę promocyjną.
W nowym sklepie Kaufland, który mieści się na parterze budynku centrum handlowego Silesia City Center przy ul. Chorzowskiej 107, klienci mogą wybierać spośród ponad 17 000 artykułów. Ważną część asortymentu stanowią produkty świeże – m.in. owoce i warzywa, a także mięso, wędliny i sery oferowane zarówno w strefie samoobsługowej, jak i przy ladzie, gdzie można skorzystać z fachowej porady personelu. Oprócz produktów znanych marek Kaufland oferuje ponad 3500 artykułów marek własnych. Są to m.in. produkty sprawdzonej jakości w niskiej cenie (K-Classic), artykuły charakterystyczne dla kuchni polskiej (K-Stąd Takie Dobre!) czy produkty K-Favourites przygotowane z wyselekcjonowanych składników. W ofercie sklepów Kaufland znajdują się również artykuły marek własnych z kategorii non-food. Są to m.in. artykuły gospodarstwa-domowego (SWITCH ON), chemia gospodarcza (K-Classic), kosmetyki (bevola), tekstylia (dla dzieci – Kuniboo, Hip& Hopps, dla kobiet – Oyanda, dla mężczyzn – Townland) czy różnego rodzaju akcesoria (produkty ogrodowe – Countryside, dekoracyjne – Liv & Bo, kuchenne – Spice & Soul).
W odpowiedzi na aktualne trendy w nowym sklepie Kaufland konsumenci znajdą Strefę Świadomego Odżywiania, która obejmuje produkty cieszące się coraz większą popularnością oraz dedykowane konkretnym potrzebom żywieniowym, w tym artykuły wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru czy bez glutenu. Uwagę klientów przyciągnie także specjalna ekspozycja produktów ekologicznych. Dla miłośników kuchni regionalnej stworzono również Market Śląski a dla osób lubiących podróże i kuchenne eksperymenty - Strefę Kuchni Świata. Koneserzy artykułów najwyższej jakości znajdą w katowickim sklepie także słodycze oraz alkohole premium. Poza szerokim asortymentem klienci docenią z pewnością cyfrowe rozwiązania ułatwiające im codzienne zakupy – m.in. nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Payback, sprawdzić stan punktów i aktywować specjalne kupony, a także dostęp do bezpłatnej sieci Wi-Fi na terenie sklepu czy kasy samoobsługowe. Sklep Kaufland przy ul. Chorzowskiej 107 będzie otwarty dla klientów od pon. do sb. w godz. 6-23, w niedziele niehandlowe w godz. 9-20 oraz w niedziele handlowe w godz. 9-21.
Wielkie otwarcie – atrakcje dla klientów
Dla osób robiących zakupy w nowo otwartym sklepie przygotowano wiele atrakcji. Od czwartku 4 listopada do soboty 6 listopada klienci mogą liczyć na drobne podarunki – żetony do wózków zakupowych i róże. Nie zabraknie również słodkiego poczęstunku oraz napojów. Kaufland organizuje również konkurs, w którym do wygrania będą bony na zakupy w sklepach sieci oraz produkty marek własnych m.in. artykuły spożywcze i kosmetyki. Oprócz tego na kupujących czekają atrakcyjne promocje – m.in. 30% na wszystkie świeże owoce i warzywa czy możliwość otrzymania dodatkowych punktów Payback. Kaufland honoruje również Kartę Dużej Rodziny – za każde wydane 100 zł klienci mogą otrzymać bon o wartości 5 zł na kolejne zakupy.
INFORMACJA O KAUFLAND
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 229 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.